CASA LA MEDUZA

Pensiunea se afla la DN, la 150 m de plaja si dispune de 10 camere de cate 2 persoane, restaurant si loc de camping in curte.

Facilitati cazare: acces la bucatarie, bar, frigider in unitate, gradina/curte gratar/barbeque, internet wireless, restaurant, se accepta animale terasa.
Facilitati camere: baie in camera, baie pe hol, camere cu balcon.

Adresa: str Mihail Kogalniceanu, nr 13, Vama Veche

Telefon: 0744317183 (Ilie Liliana)

1. Am fost cazati la aceasta pensiune in August 2015. Am stat in camera de 2 persoane cu baie in camera. Camera arata ca pe internet. La geamuri sunt plase de tantari. O singura camera are sifonier, restul o noptiera sau nimic. Patul comod. Nu am primit prosoape. In baie exista o aeresire mica, dar nu face fata (ar fi necesar un ventilator). In camera, curatenia si aruncatul gunoiului se face la cerere. In ceea ce priveste bucataria, desi specifica ca ai acces, trebuie avuta mare grija. Se deschide la 10 si se inchide la 21:30. Nu ai dreptul sa pui mana pe orice vas, trebuie mai intai sa ceri. Si nu cumva sa ceri prea des si prea multe. De exemplu pentru un gratar am primit 1 farfurie la 5 persoane. La alt gratar am cerut si noi 2 boluri ca sa punem carnea si ardeii, si ne-au fost date cu nervi si aroganta ("Ce va trebuie atatea castroane?"). Desi aveau carbuni si lemne, nu am primit niciunul. Macar cateva lemne ca sa aprindem cativa carbuni. Atitudinea patronului (cu care nu veti vorbi la telefon) este foarte aroganta, te trateaza fara pic de respect, de parca ai fi in plus si ce ai venit tu sa il deranjezi. Urla mereu si ia la misto orice turist. Patroana a fost amabila. In schimb, exista o persoana deosebita, pe nume George, la aceasta pensiune, de care patronii isi bat efectiv joc. George facea curatanie, ara nisipul dimineata, uda florile, primea turistii, gatea la "restarantul" lor (preturile erau umflate. nu primeai paine la o ciorba de 10 lei, mai scumpa ca in alte parti unde iti dadeau si paine, aici costau 2.5 lei/2 felii dintr-o paine de 1,2 lei). George este foarte amabil, se ofera sa te ajute cu tot ce poate, nu tipa, si mai degraba el ar putea fi patronul pensiunii. In fiecare dupa-amiaza cand veneam de la plaja si incercam sa ne odihnim putin, eram obligati sa auzim urletele patronilor, deoarece camerele nu au izolare fonica, iar ei nu pot comunica frumos, decat la telefon cand faci rezervarea. Ora pentru predarea camerei o afli in dimineata din ziua plecarii, Ne-am trezit noi pe la 8 si inainte sa plecam la plaja, am mers sa ne facem o cafea la bucatarie, iar patronul ne spune sa eliberam cat mai repede camera, in conditiile in care atunci cand am primit-o, era ora 14:30. Pretul a fost de 100 lei/noapte, dar mai mult de 60-70 nu merita. Este singurul loc in care am mers si nu am completat nicio fisa care sa ateste cazarea noastra.